Pratglada

Idag i skolan belv det en ganska lugn dag för en gångs skull nu för tiden ;) Så man var åtminstonde inte helt död när man slutade ;)  Sen efter skolan mötte jag upp Den söta och pratglada Rosanna på coffehouse by george för en mycket trevlig fika och pratstund ;) Hahah hon och jag är ju väldigt pratglada som sagt, så det blev mycket prat att ta igen för det va ett tag sen hon och jag träffades och bara fick prata . Så det var mycket trevligt. Hon är ju så klockren. Och nu kom jag just hem och tänkte ta och börja plugga lite, så man kan göra klart allt nu så fort man kan så man inte behöver oroa sig över att allt inte är färdigt sen innan studenten ;)



( Jag & Rosanna förra midsommaren ! Man kan bara inte ha det tråkigt med henne, det går bara inte ! )

Kommentarer
Postat av: lisa

hej=) vet du var rosanna har köpt sin klänning(A) tacksam för svar:)

2009-05-09 @ 20:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback