överraskad

Hahah idag i skolan frågade Emma om hon fick låna min bil snabbt för att hämta en sak som hon hade glömt hemma, Vilket hon självklart fick.  Då när jag skulle åka från skolan idag så hade hon varit så gullig och lämnat en "tack" lapp och lite godis ;) Så gulligt av henne, och hon har verkligen börjat känna mig nu för jag är ju ett sånt godismonster . Senast åt jag ju nästan upp hela hennes godispåse hon hade :D haha.  Så tack så mycket Emma .
Ikväll blir det nog att sola en sväng till för jag har ändå lovat att hämta älsklingen efter jobbet vid 22 tiden så då kan jag lika väl göra det innan jag hämtar honom. Jag älskar "solklart" dom är så himla billiga där om man jämför dom mot meddo som är så himla dyrt. Och jag tycket oftas att deras solarium tar bättre än meddos också.



( hahah det var lite mer godis innan men de åt jag upp innan jag kom hem )

Kommentarer
Postat av: emma

haha hur söt är inte du då :P hihi ja de va inte mkt godis på bilden, hmmm de försvann väl ner i magen på vägen hem från skolan gissar ja :P eller på 2 minuter närmare bestämt ;)<3

2009-05-11 @ 09:43:31
URL: http://nma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback