onsdag

Idag kom Anna pluttan till skolan och hade med sig sina balskor så vi äntligen kunde lägga upp hennes klänning så den kan bli helt klar  ;) Sen fixade vi även till den andra som hon ska ha på sig! Världens bästa Anna säger jag bara ! Är så himla glad att hon är min kund ! Nu kom jag hem men jag ska springa och borsta mina tänder nu för jag ska iväg till tandläkaren, så det kan ju vara bra att göra rent lilla munnen först ! Sen blir de det gamla vanliga när jag kommer hem, plugg plugg plugg. Känns som det är det ända man gör nu för tiden;) men men det är ju snart slut så det är väl värt det! Nej nu måste jag skynda mig. Hörs senare sen !


Emma gör såna himla fina fiskbens flättor ;) Den på bilden ar nog från förrförra veckan men hade även en sån idag ! haha Det är typ den nya flättan i åran klass nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback