Mys med mamma !

Idag hade jag och mamma en så super mysig dag ! Vi kom till gbg vid 8 tiden tack vara att pappa skulle träffa kunder, så jag och mamma satte oss på vårt favorit cafe och åt en god frukost! Sen när affärerna öppnade så var vi självklart på hugget ;) Handlade massa fina saker ! eller jag och jag , jag har världens bästa mamma som betalade allt till sin lilla dotter ! Hur gulligt är inte de då! Min mamma är bäst !!! Så vi hade en redigt mysig dag med massa shopping, god mat och bara mys för mig och mamma !    Tro det eller ej men Johanna hittade inga skor !!!! Fanns inga snygga alls idag ! Så nu ska jag nog bara betsämma vilka jag ska beställa hem här hemma istället då ;) haha ! Kanske kan visa mina köp i morgon eller något. Ikväll skulle jag ha träffat Julia gumman men jag är så himla trött både från igår och idag så ikväll blir det att lägga sig tidigt ! Ha en fortsatt trevlig Fredag! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback