Mycket att göra!

Ja idag har jag fullspäckat på mitt schema. Lite senare idag ska jag åka upp till Tidaholm :) Det komer nog bli hur trvligt som hellst. Men innan det är det mycket som ska göras. Idag väcktes jag av älsklingen när han skulle åka vid 7 tiden upp till tidaholm för det var något de skulle göra med rally bilen på dagen där idag.
 
Fast jag låg och  drog mig tills 9 tiden inan jag gick upp och gjorde mig en stadig frukot. Sen har jag faktist hunnit ligga en sväng i solen i alla fall men nu ska jag nog ta mig i kragen och hoppa in i dusche innan jag börja packa för vi ska ju stanna över natt där uppe :)
Så vi får höras mer i morgon eftermiddag när jag kommit hem igen . Ha en kanon bra lördag alla gullungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback