Lyckad kväll

Det blev en sån lyckad kväll igår. Fast jag tycker allt det var för mycket folk men som sagt det spelade ingen roll för vi hade lika kul ändå. Började kvällen med förfest hos en i Julias klass mycket trevlig förfest. Sen blev det ju studentfesten på sliver. Vi hade det sjukt kul ch det var mycket trevligt folk ute med som man träffade. Sen efter det åkte jag ju bussen till bankeryd där man träffade sjukt mycket gmmalt och roligt folk så det blev mycket prat och skratt på bussen med. Så tack för en grymt trevlig kväll allt folk.



Jag sov hos min syster och dom i natt men kom väl hm ungefär vid halv 3 till dom sen gick dom upp vid halv 7 så jesper tog med mig hem när han slutade vid hlv 8 tiden. Se gick vi och la oss igen åt bara en frukost snabbt . Och nu kom jag just hem för älsklingen ska spela match idag, sen ikväll ska vi laga god mat och ha myskväll vilket jag ser fram i mot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback