Längtar

Nu är man hemkommen från "Hårfin" igen . Nu längtar jag bara ännu mer till balen/ balerna ;P Pia hjälpte mig med massa ideér nu så det kommer bli kanon. En av frisyrerna är helt bestämmd och den kommer bli helt prefekt till min klänning :D Sen den andra har vi inte redigt fastställt helt än utan vi ska nog se hur det blir när det väl är dags men vi ska i alla fall ha lockar ;) Pia kommer fixa det super bra tror jag allt. Det är helt galet det är snart det är dags... Den första den 20:de Maj, 20:de det är snart. Sen den 26:e det är så overkligt att det snart är och att det är våran tur. Det kommer bli två kanon bra kvällar tror jag allt. Sen har jag bokat sminkningen men är inte helt säker på om jag ska ta det för tänk om man inte blir nöjd, men men vi få väl se hur det blir med det ;)





Nu har älsklingen just åkt iväg till jobbet igen vilket inte är så kul för då blir det ännu en natt att sova själv. Men  man får ju se de posetiva, det är ju ett jobb. Så nu kommer min kväll bestå av lite plugg sen blir det nog även lite tid framför tv ;)Tyvärr tvingar våra lärare oss att vara i skolan vid 9 tiden i morgn när vi igentligen börjar is 11.30, sjukt sgt för vi går ju till halv 5 ! Men men bara att bita ihop;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback