Lång lång dag

Hej godingar ;) Äntligen hemma efter en lång skoldag. Börade dagen kl. 9.00 i pingstkyrkan för att lysna på politik och annat, inget vidare kul sen efter det var det ju lunch sen så fixade vi klart vårat kära lakan, Och släng er i väggen det är så sjukt coolt och det blev galet bra . (bilder kommer någon annan dag) Vi ska nog även göra ett lakan till sen och det kommer nog bli jätte bra den med :D Sen blev det idrott med orgientering i stan ;) så himla pinsamt att ha det mitt inne i stan, så såg ni massa tjejer som sprang som yra hönns så var det nog min klass ;)

Nu ska jag ara duktig ioch göra massa matte så jag kan bli av med det sista provet nu. Så min kväll blir nog bara plgg sen träffa plutten en snabbbis innan hans jobb igen . Nej nu ska jag sätta fart och få lite gjort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback