Kanon dag!

Har haft en sån jätte mysig dag efter skolan idag ! Det var så längesen jag och älsklingen bara gjorde lite mys saker som var och åt lite vid hamnkanalen gick lite på stan , solade och sen var hos snyrran en sväng ! Så himla mysigt, var så längesen vi hade det så ;) Men nu är det snart slut för han ska ju iväg och jobba natt igen, som vanligt ;) fast det är ju bra att han har ett jobb .I mon ska jag göra både mina naglar och fötter , ska bli så galet skönt att fixa fötterna och även naglarna för jag har tappat 3 naglar så mina händer ser inte så bra ut just nu! Skämms lite för att visa dom ;) hhah tur att jag ska göra dom innan skolan i mon ! Nu ska jag mysa med älsklingen innan han åker iväg . Ha en bra kväll . Puss&kram





Den bästa av alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback