Jaaa!

KOm just hem från skolan ! Och jag klarade mitt matte prov idag ! Så sjukt skönt , nu behöver jag inte tänka något mer på det och det är ett prov mindre :) Nu denna veckan har jag bara två redovisningar kvar , sen är det typ bara två saker kvar i skolan så det är väldigt skönt.  Idag blir det plugg , mys med plutten och en tripp till solariumet ! Måste ju få lite färg nu innan balen !

JO i helgen har jag ju mest jobbat sen sen bara tagit de lugnt sen i igår kväll åke jag, jesper, mamma, pappa , syrran och joel och bowlade ! haha så grym är jag på bowling ! Allvarigt jag fick typ 4, 5 striak ! Sen efter det åkte vi alla och åt pizza och hade det trevligt. Det var längesen hela familjen gjorde något redigt kul ihop. Men när vi kom hem sen så hade visst en av våra hästar dött vilket var mindre kul. Men man får se de posetiva med att han var gamal och aldrig sjuk så antagligen var det en nartulig död. Men det är ju aldig kul när det väl händer !

Ne usch vilket tråkigt slut det blev på detta inlägget nu! Så nu ska jag springa och laga lite mat och så innan älsklngen kommer ! Ha en bra dag så länge !




Hahah så sjukt stora skor så man fick gå ner en, två stolekar så jag hamnde på 35 ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback