Ikväll!

Idag i skolan hade jag mitt muntliga nationella i svenska B! Så himla skönt att det är över nu och ännu en sak att göra i skolan är över ;) och så fick jag åka hem tidigare idag med för jag inte hade något att göra på sömnaden så nu tänkte jag laga lite mat innan jag hoppar in i duschen.Se tänkte jag vila lite eftersom ikäll ä det a6-festen :) Det är för alla som är anställda på a6 så vi ska ha långbord med Italiensk buffé sen kommer det en kompiker, sen blir det dans ;) KOmmer nog bli väldigt kul ikväll. Det kommer bli kul att träffa alla på jobbet utanför jobbet för en gångs skull ;)

Sen i morgon kl.07.00 åker jag mamma och pappa till Göteborg :D Eller pappa ska ju träffa kunder men jag och mamma ska med och gå på stan och shoppa och mysa lite ! KOmmer bli mysigt att få tillbringa dagen med mamma eftersom det var ganska längesen bara hon och jag gjorde något ! Nej nu måste jag skynda mig! får se om vi hörs innan morgondagen annars får ni ha en bra kväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback