Happy !

Min dag började inte förrens kl. 10.00 idag vilket var väldigt skönt eftersom det var en galet lång dag igår. Vi började med samhällskunskap och vi fick reda på vårat prov som vi hade i ekonomi förra veckan, de som jag var galet nervös över . Men tro de eller ej jag fick ett VG :) Jag blev helt chockad jag hade allvarligt bara tänkt mig högst ett G efter som det var så stort och jag tyckte även att det var så himla svårt. Så nu är min dag gjord i alla fall ;) hahah . Och nu ska vi har sömnad tills vi slutar vilket är väldigt skönt .




( Tunisien i sommras)

Jag har fått sån himla längtan fetr att åka utomlands nu. Men både jag och älsklingen ska jobba så mycket i sommar så vi pratar om att vi ska ta en längre resa sen i vinter i stället. Men jag blir galen jag vill åka nu !! Men men jag får väl lägga mig i solaruimet och drömma mig bort i stället ;) Men vi får höras senare sen alla gullungar . Ha det så bra så länge ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback