gullungen själv.

Idag har jag vart på komfermation hela dagen . kyrkan var väl sådär men efter kyrkan hemma hos Magnus och Gunilla sen var det redigt mycket och trevligt. Gunilla gör så galet god mat så jag rullade verkligen hem. Så när jag och älsklingen kom hem så gick vi och la oss och sov lite till  (han var ju tvungn för han jobbade i natt och nu ska han i väg och jobba inatt med) Så det var redigt skönt :) Alltså snacka om världens sötast unge.. Min ena halv kusins son vaar så galet söt, ville bara äta upp honom ! Han var så söt för när man frågade ifall han var stark så spännde han de små armarna så att hela han darrade. Haha så stark ni vet ;) ni kommer ju se på en bild sen .




Var ju tvungen att ha något kort från kyrkan ;)



Emma och jag ! (komfermanden)



Jesper och gullungen



så mysigt ;)



Buspojk var det allt.



så söta !



Haha ser ni va han är stark och darrar.




Hahah avslutar med denna gosbild ;) Det blev visst bara massa bilder på gullungen istället för komfermationen !
Men vem skulle kunna motstå honom liksom. Sånt charmtroll. Det var mysigt att trffa lite släktingar och kusiner igen. Så en toppen dag var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback