Fredag!

Idag har det inte vart en lång dag i skolan 8.00-9.30 så det har vart redigt skönt. Sen åkte jag till tandläkaren vid 10.00 och allt såg så bra ut med tändrna så dom satt fortfarande som dom skulle vilket är väldigt bra ;) Inan jag åkte hem stannade jag till hos mamma på jobbet och vi sprang in på kristina brud & fest och fixade en "klister BH" och "hoolywood tape"  så att kläinningarna kommer sitta kanon ! Så nu är allt fixat till balerna . Så det känns så himla skönt eftersom det snart är dags ;)





Nu ska jag gå och laga lite mat innan jag börjar att jobba 15.00-19.00 . Tänkte även ta och baka något gott som kanske jag och Jonna kan ha och mysa med sen en fredags eftermiddag :D hahah ! Vi har ju sagt att vi borde börja med fredags fika men jag tyckte vi borde vänta tills efter balen och studenen åtminstonde, men nu blev jag själv sugen på något så får se vad jag kan slänga ihop ;) Ha en bra fredag godingar !


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback