Förbättring

Jag vet att jag har haft en extremt dålig uppdatering denna helg och även veckan innan! Men jag har haft så galet mycket att göra att jag absolut inte har hunnit att sitta vid daton ;) Men jag ska förbättra mig det lovar jag! Nu sitter jag i skolan och är nervös för efter lunch så blir det matte prov !! Vi får väl hoppas jag klarar det så jag blir färdig någon gång ;)

Svar till Lisa: Jag tror rosanna hade köpt den klänningen på MQ, fast det var förra året och nog även på rean så jag tror tyvärr inte den finns kvar . Men man vet ju aldrig ;)

Nu ska jag plugga lite till medans jag syr för hand, tur att man är tjej och kan klara av två saker samtidigt ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback