Bal !

Idag är det dags igen, men nu är det min egna bal ! Det ska bli så sjuk kul. Men nu börjar man bli lite narvös igen inan man är på förfesten. Så nu har jag och älsklingen just ätit frukost och ska snart åka iväg till frisören för idag blir et ny frisyr, ny klännning och nya förväntningar :) Sen inatt så ska jag och älsklingen sova på hotell som han fixade :) så himla mysigt så i mon får jag en god hotell frukost som jag längtar tills ;)

Bäckadals bal, vi kommer någon gång efter 16.00 tiden , tror det är 16.10 men inte helt säker ;) KOm och kolla !




Kommentarer
Postat av: (:

Du var riktigt fin johanna!

2009-05-27 @ 07:27:14
Postat av: emma

ni va skitsnygga :)

2009-05-27 @ 18:40:51
URL: http://emmamerdaranhar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback