Tisdag

Idag sätter allt igång med jobb igen. Så idag jobbar jag från 14.00-18.00 så inte så jätte långt pass. Denna veckan blir det jobb från Tisdag-Lördag :) JObbar fram till vecka 30, så vecka 30 har jag en veckas semester och det är ju då ag och älsklingen ska försöka komma iväg till solen utomlands ;) Men bara om reserna sjunker i pris för nu är dom så galet dyra och vi ska ju åka till Thailand i 3-4 veckor efter jul så vi tänkte bara ta den billigaste möjliga bara för att få komma iväg :) Nu ska jag göra mig i ordning innan jobbet . Ha en bra dag . Puss



Vill verkligen bara spola tillbaka tiden och gå på balen igen. Det blev en så sjukt lyckad kväll och så underbart perfekt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback