Studenten !

Alltså jag kan ju inte beskriva med ord hur lyckad min student blev ! Allt var bara helt kanon. Började med en sån super mysig champanjfrukost hos våran underbara lärare. Den blev så mysig sen åkte vi ju iväg till skolan och det var så galet kul. Alltså och flaket blev ju så sjukt bra och det var så kul att åka runt där i stan :) Och kvällen kunde inte bli bättre än vad den blev. Jag hade det så sjukt kul på sliver och i våran lokal med klassen innan vi åkte dit. Jag trodde aldrig jag skulle säga detta men shit jag kommer nog sakna min klass och skolan ändå ;) FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN !

Kommentarer
Postat av: sofia

tack för en underbar dag/kväll gumman en super lyckad student :)

trodde inte heller jag kommer sakna klassen men på studenten insåg man verkligen att man kommer göra de :( <3

2009-06-14 @ 21:07:09
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: sofia

ja det blev det verkligen men det var skönt nu kan man gå vidare utan massa dåliga minnen från klassen för nu är det studenten som man ser tillbaka på:)

hur går det med HM jobbet ? några nyheter där?

så roligt om du kommer flytta till Österrike, då kan du fixa in mig på ett hörn älskar det landet :)

2009-06-15 @ 10:12:50
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: nikki

sötnöt som vanligt är du och fantastisk klänning!

hoppas dagen var den bästa i ditt liv :) Grattis grattis!!

2009-06-15 @ 22:17:16
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback