RESOR

Gud vilket skönt väder det har vart i helgen och även idag :) synd bara att det står att det ska regna i mon igen ! Men men. Idag blir det skola sen efter det så ska jag kolla på EDs första bal ;) Jag vill gå igen ! hahah så galet kul va det eller jag vill spola tillbaka tiden så jag får gå på våran bal igen den var så himla lyckad !!! Sen efter det ska jag och jesper åka till a6 och kolla på resor ! Blir nog en utomlands resa i sommar ändå men bara en billig och bra fr vi ska ju åka sen i vinter ett tag så vi tar bara en nu för att få lite sol ;) så vi ska se om vi hittar en vecka 30 för då är både jag och gubben lediga ;)
Ha en bra dag alla gullungar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback