More high heels

Japp gissa vem som var den första i Jönköping som fick tag i de skorna som jag sa att jag bara skulle ha ;) Haha jag bara kände på mig det idag på morgonen att dom hade kommit in så jag åkte dit innan jobbbet och då sa söta annika på scorret att hon just hade hade packat upp dom :) Så ännu ett par godinagar till min sko samling !

Idag har jag jobbat 12.00-19.00. Så nu är jag helt död sen i mon blir det även jobb från 10.00-14.00 sen blir det streesigt hela dagen , handla mat tills på torsdag sen åka till fotografen sen fixa allt hemma. sen på torsdag blir det att fixa naglarna hem och städa tills tjejerna kommer på kvällen och fixa maten och sen mys kväll med klassen med god mat och fixa vårat falk :D KOmmer bli kanon men stressigt nu innan studenten. Sen på fredag är det dags , STUDENTEN!

NU ska jag äta innan jag och gubben kryper ner och sover ! Ha en bra kväll. Puss


Och dom blev såklart mina ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

riktigt snygga! :D

2009-06-11 @ 17:40:40
URL: http://maatildaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback