Måndag

Haha jaha trodde man skulle vara ledig fram till vecka 27 då jag börjar på jobba på village igen men nejdå. nu sitter jag på pappas jobb och packar massa jävla små skit, har en hel del framför mig! Men det blir ju pengar av det i alla fall :) Men började vid 7 tiden idag på morgonen och sltar väl vid 5 , 6 tiden !

Så denna veckan blir det massa jobb men kanske nästa vecka blir jag ledig. Man kan ju hoppas i alla fall. Idag är jag helt slut, känner mig helt tom och inte på humör för något. Vill typ bara hem och krypa ner i soffan eller sängen med en film och bara ligga där hela dagen. Men man kan ju inte så allt när man är en hårt arbetande kvinna ;) hhahah nehe nu ska jag väl återvänta till jobbet. Ha en bra dag !




Jag och Emma dagen innan studenten !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback