Lördag

Har inte haft någon dator nu på ett bra tag vilket är väldigt frustrerande men men jag uppdaterar så fort jag kan och hoppas på att våran dator snart fixas. Itorsadgs hade jag en heldag med Julia pluttan , vi var på stranden och solade efter hennes jobb sen på kvällen var vi på bio. The proposal så galet rolig alltså. Bästa filmen på länge verkligen, så jag och Julia skrattade som bara den.





I Fredags så var det självklart sola som var först på schemat ;) Sen på kvällen blev det en utgång som var mycket trevlig!
Och idag har jag Jesper och Lucas och Max vart på stranden sen myst lite hemma hos jesper. Ewa skulle följt med men hann tyvärr inte eftersom hon skulle jobba. 
Haha det fick bli en snabb förklarning om vad som hänt de sista nu ! ha en bra helg Puss




Kommentarer
Postat av: Ewa

ja, jag hade verkligen velat följa med er ju! men hade blivit lite tight med tid ju.. fast ja fick ju åka till en äcklig jävla sjö och bada istället ;( får ta de nästa helg om vädret håller i sig?

puss

2009-06-28 @ 13:14:32
URL: http://soelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback