Jobb

Jopp idag är de jobb igen, alltså galet va tråkigt är det men pengar blir det ju :) Igår när jag kom hem från jobbet så blev det att gå rätt ner i sängen ! Jag var helt död och lika så i kväll lär det bli så. Efter jag slutat jobbet idag så ska jag och mamma  åka och välja ut bilderna hos atelje Roogö :) Han tar så galet fina kort så jag är inte så orolig över att detinte finns några bra kort ! Jag tog ju på min bal med den vita klänningen och sen även nu på studenten så vi ska välja kort vilka vi ska ha och vilka vi ska förstora upp :) KOmmer bli så kul att se hur man ser ut. haha . Sen blir det kanske att åka med älsklingen till a6 och kolla resor igen ! Om vi hinner de idag annars får det bli en annan dag!

Måste skynda mig tillbaka till jobbet ! Ha en jätte bra dag alla godingar ! Juste ja idag kanske min dator börjar funka igen så jag kan bli bättre på att uppdatera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback