Hemma

Nu är man hemma igen då. Har vart så skönt at vara iväg nu över midsommar och särskillt med familjen så man har blivit om pysslad hela tiden :) Ätit god mat har vi gjort hela helgen så jag rullar verkligen fram nu ! Jag och älsklingen var ju tyvärr tvungna att åka hem idag för jag börjar joba i morgon vid 12.00 tiden så de an ju vara bra att komma hem en kväll innan och vila lite. I mon blir de jobb på Village a6 vilket kommer bli kul för de känns som år och dagar sen jag var där uppe och jobbade.



SVAR TILL EMMA OCH ANONYM:

Mina jeans köpte jag för år och dagar sen så jag kom tyvärr inte ihåg va jag köpte dom men dom är mina absoluta favorit jeans ;)

Sen mina underbara skor köpte min älskling hem till mig från någon hemsida så jag vet tyvärr inte var men kanske kan ta reda på det åt dig ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack:)

2009-06-24 @ 15:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback