Hej alla

Hahha nu har jag vart borta ett tag men fick äntligen tag i en dator på jespers jobb  nu så jag kunde uppdatera lite ;) Som sagt så är ju inte våran dator fixad än men det kommer nog snart ;) I fredags var det fullt upp, då var det först jobb sen efter det var de examen fest hemma hos jesper och hans familj för hans bror och hans tjej tog examen :) Jätte trevligt.

Idag har jag och jesper lämnat ida och marcus i gbg vid flyget för dom åkte iväg till Mallis idag dom lyckostarna ;) sen efter det var det bara att göra sig i orning för att åka hem till bossen Madde ;) Så himla trevligt och mysig personalfest blev det. Mycket god mat , kubb, skratt och bilder :) så det blev en lyckad kväll, men bilderna kommer väl senare när jag fått igång min dator ;) haha just nu är jag och hälsar på hos älsklingen på jobbet innan jag ska åka hem och sova lite .
Tack alla Village personal för en mycket trevlig kväll! Hoppas att det kommer fler ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback