Regn..

Svar till Amanda: Jag har gjort min extension i Göteborg, salong safari. Och jag är så nöjd, jag har gjort där innan med och jag var lika nöjd då. Dom är väldigt duktiga på hår och färg och prickar in exakta färgen. Så där kan jag rekomendera dig att göra det . Och dom tar 2000 kr vilket är billigt för en hårförlängning tycker jag ;)




Igår var vi ju bio, Public Enemies. Alltså den var mycket bättre än jag trodde. Jag tycker faktist den var väldigt bra men just slutet var jag inte fötjust i. Redigt sorgligt.   Nu är jag äntligen hemma så nu ska vila lite innan jag kanske ska in och träffa Emma för en fika om hon hinner idag :) Det är ju sånt redigt skit väder idag så de hade vart väldigt mysigt med en fika. Nu ska jag gå och läga lite mat innan jag hungrar ihjäl här . Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback