torsdags kväll




shit va fort denna veckan har gått. Tyvärr ;) Det är redan torsdags kväll och i morgon är det fredag. Idag har jag mest bara tagit de lugnt och städat lite och kollat in min nya dator så klart ;) Den funkar som en smäck, Så just nu sitter jag här i min säng och testar alla fineser som den har. Min kväll består nog bara av mys med en tiding våran student katalog som vi fick i veckan. Hahah kul det ska bli att se hur alla såg ut på studenten och balen ! Plutten är i garaget där han har tillbringat hela dagen och kommer säkert göra det i kväll/natt med. Han måste nämligen få klart sin bil. Så nu ska jag mysa ner med min tiding och katalog och göra lite te . Ha en bra kväll. Puss gullungar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback