Tisdag

Hallå gullunger !
Idag har jag vart ledig, eller ja nästan jobbade bara hos pappa fram till lunch ! Sen åkte jag hem och bara slappade och nu har jag just vart på stan och sitter hos mamma just nu på jobbet. Som vanligt kan inte johanna lilla hålla i sina pengar så det fick bli lite shopping. Idag åkte älsklingen bort IGEN ! Nu har han vart borta redigt mycket nästan så man börjar bli van! Nu jobbar jag bara denna veckan med sen så har jag en vecka semester, men tyvärr verkar det som om det inte blir någon resa men vi pratar om att ta de i septemer sen kanske ;)

Nu när mamma har slutat så ska vi åka ut till morfar en sväng. Ska bli mysigt för har inte sett honom på så länge nu . Och så ska han självklart få ett tack kort med ;) hahah. Ha en bra kväll alla .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback