Tack kort

Idag har jag bara haft en lugn dag vilket är skönt för i mon är det dags för jobb igen ;) Sen har jag även gjort mina naglar vilket alltid är skönt att få bli fin om händerna igen. Annars har jag inte gjort så mycket annat faktist.
Så som sagt i moin blir det jobb sen är det nog dags att börja skriva alla "tack korten" som jag hämtade förra veckan så man kan skicka ut dom ! Jag fotograferades ju som sagt hos "ateljé Rogö" Och dom kan jag verkligen rekomendera för dom är så duktiga där och tar så fina kort, jag tog både balbilder och styudent bilder där och är super nöjd. Så nu ska vi bara köpa album med blandade bilder av dom från både bal och studenten och sen göra en förstoring :) så det blir nog bra !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback