Stockholm!

Igår kväll kom jag och älsklingen hem från stockholm. Vi fick ett ryck i måndags så vi åkte upp till stockholm och bodde där två nätter. Det har vart så himla skönt att bara få komma iväg lite. Men jag säger bara det att shoppingen var då inte så bra som jag hade hoppats på. Jag fick bara med mig två klänningar hem en Elise Ryan klänning i marin blått och en från topshop, och sedan två armband. Blev lite besviken på att de iinte fanns mer att handla men men ;) Sen så åt vi gott och bara tog det lugnt. Vi hade så himla tur med vädret med vilket var så skönt.










 










Min Elise Ryan klänning är så himla fin. Den sitter så perfekt, jag har velat ha en sån klänning jätte länge och så nu hittade vi en så den fick de bli ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback