Söndag

haha shit nu var det verkligen ett tag sen jag skrev men det är bara för jag fortfarande inte har någon dator och sen för jag har haft fullt upp med jobb :) Får väl se om pappa köper en helt ny dator snart eftersom det inte går att få igång våran. Men men, I veckan har jag jobbat tisdag-lördag så jag har haft fullt upp men det har vart kul att jobba faktist och särskillt på a6. Igår på kvällen träffade jag Julia stumpan för en mycket mysig fika kväll och som vanligt blev det mycket prat och skratt, Hon är så himla go ! Idag har jag bara tagit de lugn efter som det var min lediga dag ;) Och så nu på kvällen hämtade jag upp jesper vid stationen när han kom hem. Så ikväll ska vi bara ha myskväll i regnet . ska bli så skönt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback