Söndag

Hallå gullungar.
Ihelgen har det vart fullrulle med jobb både fredag och lördag sen var jag och älsklingen och åt på "Anna Gretas" i lördags kväll. Så galet god mat eller Tapas rättare sagt, jag har aldrig ätit där innan men så himla mysigt var det. Sen idag på morgonen åkte vi ner snabbt till jesper sommarstuga i Ramkvilla och har vart där hela dagen med hans familj och kom just hem nu . Så nu ska vi planera lite vad vi ska göra denna veckan nu när vi är lediga ihop :)



Alltså jag fattar inte varför man vill ha allt som alla andra vill ha eller har. Särskillt i lilla jönköping där alla ser . Jag tycker det är lite pinsamt. Man vet så mycket väl att dom har sett de på nogons blogg och sedan ska dom också ha det. Är så trött på det .

Kommentarer
Postat av: Em

Du har en bra blogg :)

2009-07-21 @ 11:50:12
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback