Söndag

Idag har det vart jobb mellan 10.30-16.00 . sen efter det blev det hem och bara ta de lugnt för juag har vart väldigt seg idag och haft ganska ont i huvudet. Sen kom min kära mamma och pappa hem från blekinge där dom vart i lite mer än 2 veckor nu så det var ganska skönt att ha hem dom nu ;) Igår kväll hade jag och Julia mys kväll med massa, då menar jag massa godis och så köpte vi med oss mat hem från Wok, vilket alltid funkar. Så proppmätta satt vi i soffan och hade myskväll med sex and the city maraton ;) Haha som om jag inte haft de innan men nu kommer man ju knappt ihåg de första avsnitten så vi började om från början :) Och så i fredags var det jobb sen bara mys med så mycket mer har jag inte hunnit med i helgen. Men de räcker tycker jag allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback