Så lyckad..

Igår när vi firade Julia gumman så blev allt kanon. För st var vi hos henne och grillade lite och hade de mycket och spelade ett spel som gjorde mig och Emma galna av stress men det var så himla kul. Man skulle nämligen förklara ett ord fast med andra ord än vad det är ;) Jag är nog inte så bra på att förklara men det var kul i alla fall. Så de blev en hel del skratt och vin son sagt. Sen tog vi oss in till stan men lilla hönan hade fått lite för mycket av de goda så vi satte henne på en taxi hem igen . Men jag vi andra gick vidare till saltkråkan och hade de allmänt trevligt. Hela kvällen blev jätte lycket . Så här kul har jag nog inte haft på länge.

Men som sagt hade man de kul igår så blir det ju lite värre dagen efter ;) Så idag kommer jag bara vilja hålla mig till en vattenkran och jag kommer nog bara tänka på skräpmat "haha ingen ovanlig tanke" även fast man kommer må lite illa bara tanken på mat . Nu ska jag snart försöka få i mig lite frukost så man kan försöka bli människa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback