Onsdag

Nu har jag slutat jobbet vilket var skönt för det är så galet varmt på jobbat så jag tror jag dör. Fast det är ganska skönt att det är skit väder nu när jag jobbar ;) haha. Ikväll sjka vi mysa hemma hos älsklingen för hans syster och hennes pojkvän kommer hem från det regniga grekland idag. Dom har vart där en vecka och bara haft regn typ, så surt nu när vi har haft kanon väder. Idag kom Emilia in och hälsade på på jobbat med sina små sötnosar. Så sjukt söta små pojkar har hon en som är lite mer än ett år och en som kom  nu i maj :) Så mysiga, så det var kul att se henne igen. Nu ska jag åka hem sitter en sväng på i affären alltså mammas. Ta hand om er
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback