Onsdag

Idag skulle jag jobba mellan 11.00-16.00 på stan ett väldigt kort pass men så ringde dom från jobbet och sa att Sara som skulle jobba på a6 är sjuk så jag ska ta hennes pass i stället. Men det gör inget för mig trivs så bra på a6 så det blir bra ! Och lite fler timmar tackar man ju inte nej till. Så idag blir det mest bara jobb för sen öppnar jag i morgon på stan vid 9.30 så jag behöver nog lägga mig i tid för jag har ju bara öppnat en gång tidigare på stan ;)

Fick en väldigt bra överraskning för någon vecka sen av pappa. Han berättade att jag får tillbaka på min skatt som jag la förra året då jag jobbade hos mamma, så i vinter lite innan jul så får jag tillbaka 6000 kr ! Det är aldrig fel att få tillbaka lite pengar, men dom kommer ju gå åt direkt eftersom vi ska till Thailand jag och älsklingen sen :)




Jonna, jag & Marie från Village personalfesten. Har tyvärr inte laggt upp alla bilder där i från och det var ju ett tagsen ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback