Myspys..

Nu är jag i praktist sätt helt död, det är så mycket mer jobbigare än man tror att jobba och vara trevlig en hel dag.. Det tar så mycket på krafterna men måste man så måste man ;) Dagen gick väldigt fort idag ändå, vi hade väldigt mycket att göra. Och som tur är jag ledig i morgon så då ska jah bara kurera mig så jag orkar med onsdag för då kommer de massa fina saker till jobbet. Så som sagt jag skulle vara ledig på torsdag i stället för i mon men då bytte vi lite så på torsdag blir de jobb på a6 och då är de nog till och med med Nikkipikki vilket kommer bli kul i såna fall ;)

Ikväll blir de mys framför tv, så snart kommer plutten och myser lite innan han börjar jobbet. Ganska konstigt nu när jag klarat av en arbetsdag så är det hans tur nu på natten. Jag skulle nog aldrig klara av nattjobb. Men jag är stolt över min skatt som gör de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback