Mormor

Nu har vi just firat min mormor lite :) Av mig och älsklingen fick hon ett jätte fint kakfat från jobbet och dom super fina muffins och bullformarna vi har, för hon älskar att baka och gör det jämt ! Idag var det en kort dag på jobbet, gick bara mellan 9.30-14.00. Fast det var ganska skönt. I morgon går jag mellan 11.00-16.00, ganska kort pass med men som sagt ganska skönt ;) haha. I helgen får jag se vad som händer ska träffa JUlia i alla fall sen får ag se hur det blir i morgon och sen på söndag är det jobb ! Shit tiden går fort, snart har jag semester igen, vecka 30. Så jag och plutten ska börja kolla regelbundet nu om det finns någon bra resa till oss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback