Kusin.

Idag har det vart fullrulle även att jag önskar att de inte vart de. Idag var vi och kollade på min ur söra kusin som är knappt två veckor. Snacka om att man kan bli sugen när man ser dom ;) Men det är ju inte bara en dans på roser med barn öven om det sur ut så ibland. Så innan vi åkte dit vid 14.00 så åkte jag och pappa och fixade presenter och blommar. (Jag blev självklart tvingad).
Sen efter besöket hos lilleman åkte vi hem en snabbis sen åkte jag ut till Julia för att se hur hon mådde en dag som denna och sen skulle jag hämta min bil. Så jag blev kvar där en stund och hjälpte henne att städa sen igår ;) Och nu ligger jag i min säng och mår piss rent ut sagt. Har fått feber och har as ont i min njure som vanligt. Hoppas bara febern försvinner tills i mon för då börjar jag ju jobba igen :/ Lite jobbigt om man måste ringa och sjukanmäla sig så nu ska jag ta en tablett och försöka sova lite ! Ta hand om er.


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja, Tunisien är verkligen fint :) Var där för tre år sen, men araberna var en aning jobbiga :P Ajdå, magsjuka får vi verkligen hoppas på att vi lyckas undvika. Tog ni någon spruta eller så innan ni åkte :) ?

2009-07-26 @ 21:34:42
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback