Helt slut..

Snart ska jag åka och möta upp Julia efter hennes jobb. Vi ska åka hem till henne och fixa lite för ikväll. Hon fyllde nämligen år igår så vi hade tänkt att gå ut ikväll och fira henne lite. ¨Så nu ska vi hem till henne och fixa lite mys och tilltugg till förfesten. Det kommer nog bli en lyckad kväll med utgång med trevligt folk.

Idag har jag verkligen inte gjort någon nytta alls ;) Jag är helt död sen igår och så blev man ju väckt av min lilla plutt på morgonen vid 7 tiden då han skulle åka iväg till deras sommarstuga lör-sön för att fixa i ording deras tak där. Så just nu är jag inte så taggad för utgång men det kommer nog senare när man börjar piggna till igen ;) Ha en bra lördag sötnosar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback