Grillat och bio

Nu är jag just hemkommen från jobbet. Vi har haft helt fullt upp hela dagen jag och Emma. Fast jag tycker bara det är kul och speciellt nu när de nya varorna har kommit. Det är lika spännande med varje paket när man öppnar och ser efter vad ar nästan intde kan vara ;) Idag har jag ju bara gått på voltaren sen jag vet inte om jag har någon feber men vågrar nästan inte testa och se heller ;) Men som sagt dagen har vart bra på jobbet och jag hade två söta damer typ i 50 års ålden och uppåt dom tyckte jag var så trevlig och söt så jag fick dricks av dom ;) haha så gulliga va dom!

Nu ska vi äta så fort plutten kommer för pappa har grillat lite sen ska vi iväg till bion så de blir bra. Får bara hoppas filmer är bra men men jag ser ju mest den för pappas skull eftersom de va den han ville se ;) Ha en bra kväll .



Kommentarer
Postat av: amanda

hej . fin blogg !

Undrar bara vart du gjort dina extensions, ser riktigt bra ut !!!

Sköt om dig . puss

2009-07-29 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback