Godnatt

Lång dag idag så nu är jag trött så de ska bli så skönt att få krypa ner. Emma lilla hann med en fika så jag kom just hem från den. Mycket trevlig sådan måste jag säga ;) haha de bästa var att jag fick ett par öronhängen av henne vilket var jätte snallt men så va den lite sne så Emma skulle ju "FIXA" men jag tror ni kan förstå vad som hände. Självklart böjde hon sönder den. haha tur bara att de inte var jag ;) Nu kommer väl snart Jesper hit med. ska bli skönt att få somna ihop faktist. Så ha en bra kväll/natt allihop. nattinatt



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar dina naglar, de är super fräscha verkligen :)

Undrar därför vart du gör dem?

Tack på förhand.

2009-08-05 @ 11:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback