Godmorgon

Alltså jag blir så trött på att det är så galet dyrt att med pakeringar här i stan. Man blir ju nästan runerad om man ska betala p-pengar varje dag. Innan när det var 20 kr för ett dygn vid torget här var det ju kanon men nu är det ju 40kr och det plockar ju på ganska bra de. Så nu sitter jag på mammas jobb för vi åkte tillsammans idag men jag jobbar ju mellan 11.00-16.00 och mamma 10.00-18.00 så jag får ju vänta lite men men .

Igår efter jobbet så åkte jag hem och tog det lugnt innan jag åkte in till stan för att träffa mathilda för en fika. Det blev en lång fika med massa prat. Mycket trevligt allt. saknar faktist henne väldigt mycket. Sen vad det bara att åka hem och hoppa ner i sängen så man skulle orka upp idag, är verkligen helt död ;) Men ha en bra dag alla gullungar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback