Godmorgon .

Godmorgon godmorgon alla.
Nu sitter jag har och har just gått upp. Jag är helt död men kan verkligen inte sova ändå. Jesper kom hem typ vid 5 tiden i natt . Han var helt död och kanske inte så konstigt efter en hel dag och natt i garaget. Idag blir det full rulle hela dagen, vi måste städa fixa mat och duka och fixa med allt annnat som behövs göras innan alla gästerna kommer vid 19 tiden. Som sagt vi blir upp till ungefär 40 pers så de blir lite att fixa. Ne nu ska jag springa och göra lite frukost innan allt börjar ;) Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging ! de där skorna är så nice , tänkte köpt likadana men jag var inte snabb nog haha .

2009-07-24 @ 10:55:30
URL: http://emmamerdaranhar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback