Godkväll.

I morgon fyller men kära pappa år. Vi hade ju fest både för han och syrran förra veckan men jag, mamma , pappa och jesper ska nog gå ut och äta i mon efterjobbet sen gå på bio. Pappa vill nämligen se den med Jonny Depp i , vet tyvärr inte vad den heter men men ;) Så i mon blir det att gå på massa ipren och jobba fån 11.00-18.00 sen orka med kvällen hur det nu ska gå om jag mår som jag gjort idag.

Ikväll blir de bara att ta de lugnt framför tv så just nu tittar jag på " A cinderella story " som går på trean. Haha den är ganska mysig att kolla på när man inte mår så bra och hjärnan inte orkar tänka ;) Så nu ska jag lägga mig och kolla på tv innan jag ska försöka få lite sömn . Hoppas ni haft en bra dag ! Ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback