Fredagsmys

Idag var det fullrulle på jobbet men nu börjar vi få ordning på alla nya varor i alla fall så det blir jätte bra. Så både Emma och Madde stannade länge idag så jag var typ själv den sista timmen bara . Och nu har jag frågat Madda om jag kanske kunde vara ledig en månad i januari vilket var helt okej :) Så nu blir det att kolla resa till Thailand och bestämma datum. Men vi pratar om att vi ska åka den 10:de Januari och kanske komma hem i början av Februari sen :) Fatta va skönt med en månad i paradiset. Och särskilt när det är kallt och ruskit hemma. Nu ska jag ha myskväll med mamma och pappa så nu ska vi äta räkor och vin. Så ha en bra kväll. Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt! Vi ska också dit igen i en månad, lovely;D

2009-08-01 @ 21:53:50
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback