Work

Igår var det en riktigt mysig dag faktist! sprutan kändes knappt vilket var skönt. Sen blev det ju att gå på stan och a6 med älsklingen och Lucas! Det var himla mysigt faktist och handlade även klart alla mina julklappar! Det känns himla bra att vara färdig med dom :)
Idag blir det jobb 11.00-18.00. Äntligen är det på a6 igen. Saknar ju a6 en del eftersom det är där jag trivs med. Men men stan är bra de med. Sen efter jopbbet blir det att bara ha mys med älsklingen min!

Idag kommer världens bästa Julia hem ! Hon borde landa snart. Kan knappt vänta tills hon ringer och hör av sig. Ska bli så himla kul att se henne igen. Har saknat henne dessa tre veckor nu. Ingen att tjöta av sig med ordentligt ;) Haha. Hon kommer säkert vara jätte brun och fin nu medans man själv är som ett lik. Men men nu måste jag springa ! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback