Work

Pratade med min favorit Sofie igår. Nu ska vi nog äntligen ta tag i och ses. Hon skulle kolla upp de tills idag om hon är ledig på måndag och tisdag så jag kan komma upp till henne och hälsa på i stockholm innan jag åker :) KOmmer bli riktigt kul att få se henne i såna fall. Saknar henne jätte mycket verkligen. Jag håller tummarna på att hon kanske ska flytta till göteborg istället. Då blir det lättare att träffa henne oftare :)


Nu sitter jag här vid frukosten som vanligt. Ska snart iväg till jobbet och göra lite nytta. Jonna kände att hon behövde vara ledig så då fick jag hennes tid istället. Känns skönt att få jobba in den tiden jag missade när jag var hemma och var sjuk förra veckan. Men ha en jätte bra dag så hörs vi senare!




Bild: Jag och Sofie på balen i sommras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback