Work

God morgon !
Nu sitter jag här och äter frukost och ska snart iväg till jobbet. Idag har jag börjat få tillbaka lite av min röst igen vilket är himla skönt. Så det var nog bra att jag stannade hemma igår. Men som sagt den är ju inte hundra än och nästan bara rinner och halsen bara svider. Men men det är bara att bita ihop :)
I morgon är det julafton vilket ska bli himla mysigt. Är som ett litet barn just nu som väntar på att den stora dagen ska komma ;)
Nehe nu blir det jobb 11.30-19.00 sen efter jobbet ska vio igentligen bada tunna ute som vi har som traditon men jag tror jag ska hoppa över det eftersom jag inte mår så bra. Men ska ju bada den 25 nu med så hinner ju bada iår ändå ;) Ha en bra dag godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback