work

God morgon snyggingar!
Nu sitter jag här med en kopp rykande te. Min hals har bara blivit värre och är lite orolig över att de kanske är mer än bara ont i halsen. Kanske är de så att jag åkt på halsflus eller lunginflamation. Har så himla ont i både lungerna och halsen så något sånt ät de säker.
Nu ska jag snart bege mig till jobbet igen. 10.00-19.00 blir det nu tre sista dagarna innan julafton. Så har absolut inte tid med att vara sjuk nu. Hinner inte och vill inte. Men men det är bara att bita ihop och se glad ut. Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: ida

usch din stackare hoppas du blir pigg snart och att du slipper va dålig över jul. ses på onsdag! puss

2009-12-21 @ 16:56:48
Postat av: Johanna

Ja de hoppas jag med, för det är inte alls kul detta . Hmm på onsdag ? Jag jobbar till kl. 19.00 sen så badar vi ju alltid tunna här hemma på kvällen. Du kanske tänkte på de hemma hos jepsper och dom men jag hinner ju tyvärr inte komma. Men ni får ha de så mysigt :) Puss

2009-12-21 @ 21:43:29
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback